kulik

kulik

kulik

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
kulik
Kamióny
 
Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 10:58

Congratulations, IDIOTS!

https://davdva....lations-idiots/


Xytrolin
Xytrolin | 19.4.2021 11:19

@Jojojo: To je nepochopenie situácie - dôkazový materiál sa podvodníkovi naspäť nevracia, ale zaistí sa políciou. Ale ten link veľa o Tebe prezradil.


Lodovik
Lodovik | 19.4.2021 12:07

@Jojojo Tak pozerma ten clanok, a vyzera to ako keby to pisal nejaky rusomilny uchyl, ktory ani nevie, co chce povedat. Tak som klikol na hlavnu stranku, a vsetko jasne - kazdy jeden clanok je o tom, ako je Rusko super a USA hrozne. Len o ruskych diplomatoch v Cesku tam nepisu nic, zial. Asi to este len vymyslaju, lebo v tomto vynimocnom pripade to uz ani ti jednoduchsi nezozeru len tak bez kvalitnej omacky.


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 12:51

Chitrolíne a že ide o podvod máš z vlastného výskumu? Či kde si na to prišiel? :)
Neprestáva ma udivovať, v akých mentálnych ohradkách žijú niektorí gulášisti. To je ako s tým gymnazistom, ževraj organizátorom protestov za slušné slovensko, ktorý povedal, že on čerpá informácie z facebooku a síce nevie, o čom bola kauza Gorila, lebo to bolo dávno, ale nejak tak CÍTI, že to bolo niečo nemorálne :D

"Normálne, že si prečítate viaceré médiá. Ony vám dávajú obraz o tom, čo sa deje. Potom nad tým rozmýšľate, či to je možné, alebo či si to tie médiá vymýšľajú, alebo či tam dávajú veci, ktoré môžu byť nejaké blbosti. A keď vám to príde, že by to tak mohlo byť, tak na základe toho sme spravili pochod." :D :D :D

Aj vy to takto máte chlapci, že? Priznajte sa! :)


Xytrolin
Xytrolin | 19.4.2021 12:55

@Jojojo: Čomu nerozumieš? Za naše peniaze bol objednaný tovar, ktorý nezodpovedá objednávke. Mám podozrenie, že sme boli podvedený. V takom prípade je normálne, že tovar zaistí polícia a rozhodne súd po zvážení všetkých dôkazov. Takto to máme my normálni, ktorým nie je úplne ľahostajný osud našich peňaženiek.


Xytrolin
Xytrolin | 19.4.2021 12:56

*pardon za tú gramatiku...


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 13:02

Fíha, Ty už to máš premyslené všetko, až po vyhlásenie vojny?
Ale kde si prišiel na to, že ide o podvod? Lebo Baťová raz tvrdí, že je to iná lieková forma a inokedy že je to úplne iná vakcína ale hlavne tvrdí, že to nevie posúdiť.


Xytrolin
Xytrolin | 19.4.2021 13:27

@Jojojo: Čo sem pletieš vyhlásenie vojny? Zahmlievanie nepodporí Tvoj akože názor rovnajúci sa strkaniu hlavy do piesku. Ty neustále ignoruješ fakt, že Sputnik nielenže nie je vydokladovaný na európskej úrovni, ani na slovenskej úrovni, ale na akejkoľvek úrovni... POVINNOST vydokladovať vlastnosti má výrobca! To, čo tvrdí Baťová máš na stránke SUKLU a niekoľkokrát Ti to tu viacerí napísali aj do iných reakcií. Na základe toho, čo ne/dodali papierovo sa nedajú posúdiť výhody a riziká toho, čo dodali v škatuliach fyzicky. Preto treba škatule zadržať.


Xytrolin
Xytrolin | 19.4.2021 13:30

@Jojojo: už iba zopakujem, že najkrajšie to povedal Andrej Danko - Rusi nedodajú svoju vakcínu krajine, kde by táto bola spochybňovaná (určite si ani neuvedomil, čo práve vtedy povedal:) ). Čiže Rusi posielajú škatule tam, kde sa nikto na nič pýtať nebude. Akurát, že s Maďarskom, Slovenskom, a aj Brazíliou sa asi sekli...


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 14:03

V podstate tvrdíš, že Rusáci v čase, keď im v EME prebieha "rolling review", medzitým dodali na Slovensko nejaký šunt a teraz chudáci tŕpnu, či im niekto nepríde na podvod? Akože si kvôli nejakému slovenskému trhu a pár miliónom eur od Matoviča zničia reputáciu ešte pred tým, ako začnú dodávať do Európy? Neprestávaš ma udivovať.


Xytrolin
Xytrolin | 19.4.2021 14:53

@Jojojo: Správne sa pýtaš! Až ma udivuješ! Presne tak, im nejde o nejakú reputáciu, pretože domáce publikum majú "ošetrené" a rozfrckávať politiku v iných štátoch sa im darí aj tak. Okrem toho, aby sa presne vyhli problému, ktorý si popísal, tak ani do EMA nič podstatné neposlali, aby si to neposrali. Iba naťahujú čas. Nechápem, že to nechceš pochopiť :D


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 15:03

Som konsternovaný.


ygnac
ygnac | 19.4.2021 15:09

Zatial nie je zname meno osoby/organizacie, ktora by videla kompletnu dokumentaciu k Sputniku V. Je znamych iba zopar stran, z ktorych aj tak cast neplati, kedze evidentne je viacero verzii tej vakciny.
Za tie dlhe mesiace Rusi nic dalsie nedodali, vsade len rozmetavaju hovna cez svojich trolov a vedu si svoju ideologicku vojnu.


Xytrolin
Xytrolin | 19.4.2021 15:27

@Jojojo: verím, že si konsternovaný, stačí si uvedomiť, že oni aj tak nie sú schopní dodávať do tých 60 krajín, čo zazmluvnili. Dodávajú do 30, a aj to nedostatočne. Ideálne by to bolo urobiť tak, že keď sa všetko riadne vydokladuje, tak si na Slovensku postaviť výrobňu. A máš pekne všetko pod kontrolou. A sám som zvedavý, v ktorej krajine, sa to skutočne takto dotiahne úspešne do konca...ehm...


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 16:15

No počkať... takže Matovič nakúpil vakcínu, ktorou sa štepí pol sveta, zároveň prebieha 4. fáza jej hodnotenia v EMA, ale ŠUKL medzitým rozhlási do sveta, že Rusi sú mamľasi, lebo ŠUKLu nedali podklady k vakcíne, na ktorej hodnotenie nemá ŠUKL podľa zmluvy oprávnenie. A z toho vyplýva, že Rusi robia ideologickú vojnu, lebo súkromnú firmu Gamaleya riadi v postate Putin a ten to využíva ako hybridnú zbraň.
Dobre tomu rozumiem?


ygnac
ygnac | 19.4.2021 17:45

Madari ockuju na zaklade ideologickeho presvedcenia a naroadenia Orbana. Ani ich vedci neodporucali pouzitie Sput iku pre nedostatok informacii.


trombon
trombon | 19.4.2021 18:31

minister Krajci (ked bol ministrom) prikazal SUKLu overit sputnik... keby som tusil aky si konsternovany... splietas veci len aby to vyhovovalo tvojej teorii... prosim pozri si celu postupnost kauzy sputnik na slovensku, ak ani potom nepochopis tak to nechaj plavat, no a co, ze sa sputnikom ockuje pol sveta, su tu predsa nejake pravidla a ked uz aj vlada kaze svojimi cinmi tie pravidla obchadzat tak potom sme v riadnej sracke... tisicky much ta budu presvedcovat, ze hovno je lahodka, no nedas si? jo taky sudruh putin ta bude presvedcovat ze A.Cepiga a A.Miskin boli len turisti a preto im udelil vysoke statne vyznamenanie... :-D milujem vsetkych konsternovanych ;-)


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 19:23

Ale veď ja nemám nič proti tomu, aby sa Sputnik overil aspoň tak, ako ostatné. Ale zahlásiť v procese preverovania, resp. hneď po privezení, že je to nejaký šunt a hybridná zbraň? Bez dôkazov, len preto, že nemám (zatiaľ) niektoré podklady?
A vyvolať kvôli Sputniku vládnu krízu mi už príde dosť absurdné.
Áno, minister zdravotníctva má právo schváliť niečo podmienečne. Na vlastnú zodpovednosť. A ty máš právo si to nedať, ak tomu neveríš. Aj ostatné vakcíny sú schválené iba podmienečne, akurát sú v preverovaní o krok pred Sputnikom.
Napíš mi teda nejakú postupnosť tejto "kauzy". Ja politiku veľmi nesledujem, odkedy je tam Matovič sa mi to ťažko pozerá. A keď som sa k nemu niekde vyjadril pred "kauzou Sputnik", tak som bol zase smerácky agent, ktorý chce návrat Fica...


trombon
trombon | 19.4.2021 19:35

to nemyslis vazne... SUKL sa vyjadril k tomu co mal k dispozicii, absencia dat a prislusnych dokumentov je sovietska a matovicova vina, museli porovnavat s tym co mali k dispozicii, plnili si svoju pracovnu napln, teda kontrola a schvalovanie lieciv pre obcanov slovenska... ostatne si najdi sam, nasepkavanie: pan matovic nakupil sputnik bez toho, ze by bol o tom niekto informovany, od koalicie, cez media az po debilneho obcana... jednoducho sa rozhodol a urobil... no a co? sputnik nie je pre neho, sputnik je majetkom obcanov tejto krajiny... nema pravo robit nic na tajnasa... matovic nie je stat, matovic a cela vlada maju byt a su sluzobnici obcanov...


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 20:21

Ja nevidím problém v tom, že ŠÚKL ho neodporučil na základe nedostatku dát. Ale keď p. Baťová zahlási, že tieto vakcíny majú spoločný len názov a následne je z toho celosvetová mediálna senzácia, tak to je podľa mňa blamáž. Myslím, že túto jedinú jej vetu kritizoval aj Matovič a odhliadnuc od spôsobu jeho prezentácie mal podľa mňa pravdu. Výrobcu to jednoznačne poškodilo. A následne to rôzni aktivisti prekrútli proti Matovičovi a spravili z toho útok na všetkých vedcov. A potom p. Baťovej nosili kvetinky a ešte jej chcú dať vyznamenanie. Možno sa p. Baťová iba nešťastne preriekla, ale z toho všetkého ju trochu podozrievam z aktivizmu v prospech západných vakcín.
Zase nerobme si ilúzie, je to miliardový biznis a lobistické tlaky musia byť obrovské.
Čo také spravil Matovič, že bola kvôli tomu vládna kríza? Za ten rok bolo milión dôvodov ho odvolať. Teraz si iba dovolil predčasne nakúpiť vakcínu neschválenú Emou, rovnako ako Taliani. A ak ju Ema schváli, si si istý, že nebudeme zase raz niekde na konci zoznamu EU v jej dodávkach? Ak ju vôbec EMA schváli, lebo ako píšem, tie tlaky lobistov farmafiriem musia byť nepredstaviteľné. A keď si k tomu pripočítam vzťahy s Ruskom za posledné roky - nie som si istý, či sa ešte bavíme výlučne o vedeckom hľadisku. Ja byť Matovičom, tiež nikomu nepoviem, keď vidím, aká je z toho búrka v šerbli.


trombon
trombon | 19.4.2021 22:25

batova zahlasila to co nasla, SUKL porovnaval testy lancetu so vzorkami ktore boli dodane na sk a kvoli nedostatku informacii o produktu sputnik odpovedala na otazku, ci je sputnik bezpecny a ucinny...rozhodne to je blamaz, totiz este som nevidel vyrobcu, ktory tak vehementne poskodzuje sam seba, predsa musel ratat s tym, ze niekto sa na ten vyrobok pozrie dokladne ak vyrobca sam nie je ochotny spolupracovat... vladna kriza a je dobre, ze bola, nastala prave kvoli schopnosti matovica spravat sa ako neriadena strela vystrelena z nekalibrovaneho kanona... ale uz dost vysvetlovania, pricetny clovek uvidi aj bez pomoci, ze je tu matovic, je tu SUKL a su tu registrovane vakciny o ktore matovic nemal zaujem ale o neregistrovane vakciny s absenciou vyrobnej dokumentacie zaujem ma... a potom je tu idiot obcan co sa prikloni podla emocie tam kde uzna za vhodne... farmaceuticke firmy si robia svoju pracu, za ktoru ocakavaju patricny zisk, daju robit testy na ich produkt a snazia sa vyhoviet dopytu... to je normalne a tak to ma byt, a potom je tu sputnik ktory si serie sam do vlastnej huby a hlada uzitocnych idiotov, ktory su ochotni sirit jeho kvality o ktorych nikto nic nevie, pretoze fakty su utajovane... co by si navrhoval ty Jojojo?


| 19.4.2021 22:27

jojojo pal do moskvy dat sa opichat sputnikom mozno sa ti aj trosku v hlave napravi a ked tam uz budes ostan v tom zaslubenom raji...


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 22:39

Nie, ona okrem toho povedala, že v 40 krajinách je 40 rôznych Sputnikov.
Žiadna vakcína nie je registrovaná. Všetky sú schválené podmienečne.
A Matelko sa správa ako neriadená strela už vyše roka.


ygnac
ygnac | 19.4.2021 22:42

Nie. Ona nepovedala, ze v 40 krajinach je 40 Sputnikov. Ona povedala, ze tie Sputniky nie su vsetky rovnake. A to je podstatny rozdiel!


Jojojo
Jojojo | 19.4.2021 22:48

"Na základe publikovaných správ by sa Sputnik V mal používať v približne 40 krajinách sveta, ale tieto vakcíny spája len názov."


ygnac
ygnac | 19.4.2021 23:48

A kde vidis, ze je 40 roznych? Tvoja veta by platila, ak by bolo povedzme 5 roznych typov, ktore sa pouzivaju v 40 krajinach.
Hahaaa


Xytrolin
Xytrolin | 20.4.2021 02:08

@Jojojo: Ty uz pochop, ze vsetci, co splnili podmienky EMA maju registraciu - riadnu. Preco oni toto obchadzali - a ja dokonca tvrdim, ze aj nadalej obchadzaju? Akykolvek regulator moze povedat cokolvek, pretoze -este raz- dokazovat musi vyrobca, ze to nie je inak! Keby vsetko dolozil na prvykrat, tak sa mohli tej bazine vyhnut. A este jedna vec- tvrdis ze Sputnik je vo 4 faze schvalovania pri EMA. Tu sa ale vyzaduje citacia od Teba, zdroj daj.


Jojojo
Jojojo | 20.4.2021 07:10

https://www.ema...ines-authorised

V USA majú takisto všetky vakcíny iba podmienečne. Astra tam doteraz nie je schválená prečo? Ale nakúpenú ju majú. A nevšimol som si, že by US politici kydali na Astru.
Sranda je, že keď som posledný rok slušnoľuďom niekde napísal, že Matovič robí iba hanbu a problémy, tak som bol trol, putinov agent, chcem návrat Fica a Matelko je v podstate dobrý, len mu treba vypnúť FB... Stačilo, aby nakúpil Sputnik od Rusov a aká otočka! :)


ygnac
ygnac | 20.4.2021 10:41

Jojojo: Tak kolko verzii Sputnika teda spominala? Nejako si ticho.


Jojojo
Jojojo | 20.4.2021 11:07

"Na základe publikovaných správ by sa Sputnik V mal používať v približne 40 krajinách sveta, ale tieto vakcíny spája len názov."

"Tieto vakcíny" sa myslí čo? Lebo mne z toho súvetia vyplýva, že vakcíny v 40 krajinách spája len názov. Teoreticky sa môžeme baviť o tom, že myslela náš sputnik verzus všetky ostatné, ale pri publikovaných správach, že ani Brazílií nesedeli nejaké šarže to takto bude chápať asi málokto. Navyše použila množné číslo - "tieto vakcíny", nie "táto vakcína" alebo "táto šarža".
Tak či onak ide o zjednodušenie, aké by si vedec nemal dovoliť, alebo pri tom aspoň zdôrazniť, že ide o hyperbolu a vysvetliť ako to myslel. P. Baťová sa ale nijako neohradila proti tomu, čo písali médiá. Až neskôr bránila seba, že myslela finálnu formu dodanej vakcíny, nie vakcínu ako takú - lebo tú nevedia posúdiť. V takejto citlivej politickej téme, kde navyše prebiehajú rokovania, by mala štátna úradníčka našľapovať opatrnejšie, nemyslíš? Ledaže by vedecký výskum nebola jediná vec, ktorú dostala za úlohu, ale to sú už len moje konšpiračné teórie...


 
Nie ste prihlásený, pre pridavanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader